ännu ett steg på vägen

avklarad praktik, hallelujah!

nu står det tvätt och plugg på schemat så mycket som möjligt denna vecka! ja jävlar vad jag ska plugga, så jag kan känna att jag förtjänar att inte tänka på det i helgen.

men herregud, är ju bara att göra om det om det skulle skita sig totalt, bara för att jag heter alfredsson, så har jag alltid hitills och likaså på tisdag, haft examination första dagen, första omgången, lite försökskanin där. för sen så sprider sig ju informationen till resten av klassen om vad som komma skall, lite fördel för de. å andra sidan, otroligt skönt att ha det gjort och kunna koncentrera sig på salstentan på fredagen där, och sen över den helgen koncentrera sig på hemtentan som ska in senast måndag.......eh.

jag orkar inte ens stressa upp mig. det här få gå som det går.
överlever nog det här med :)


jättetråkig blogg nu, om den någonsin har varit rolig vet jag inte...men om möjligt ännu tråkigare nu.
men så kan det ju vara :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis! Skönt att praktiken är avklarad.



Jag har ett tips på hur man får tråkiga veckor att bli lite roligare.. En fika kanske? ;)

2009-10-21 @ 20:41:17
URL: http://heenamedl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0