så...

igår var jag på stan och fixade lite, jag köpte bl.a en ny almanacka för 2010, spännande, och sedan blev det fika med helena på java. mysigt som tusan :)
och två helt bedårande klänningar fick följa med mig hem från stan, nyårspotential på de! :) så längtar om möjligt ännu mer till sälen nu.


idag har jag verkligen inte varit på topp, känner mig hängig...så antar att det är läggdags nu. jobbig dag imorn.

har varit en sån där dag då jag saknar victor lite mer än vanligt, mår lite sämre än vanligt, vilket resulterar i att jag blir bra mycket otrevligare än jag brukar....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Heja Sälen!!! :)

2009-11-12 @ 16:45:22
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Emelie

Blä för sälen! (inte ett dugg avundsjuk...)

2009-11-12 @ 22:37:16
Postat av: Sofia

haha men emelie! thailand är ju inte fy skam heller! :D

2009-11-12 @ 22:43:33
URL: http://sofiaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0