och så en ny vecka...

tummen upp för denna helg.

i fredags blev det lite oväntat men så välkommet en lunch med linnéa, åsa och sofie i flen city, på mozzan :) det var jättemysigt att hinna ses så där 1½ timme i november ;)
det blev kött,pommes och b-sås för oss alla fyra.
så när jag kom hem trots duggregn, och brist på träningskläder, lyckades jag leta reda på lite grejjer i både min egen och patriks garderob, och så med mammas dojjer på, ge mig ut på en powerwalk som hette duga! jag var så sugen att jag inte visste var jag skulle göra av min energi, jag kunde ha gått hur långt som helst, men det blev ca 7 km.

hoppas att jag kan vara lika taggad imorn. det skulle vara positivt. synd att det inte finns lika fin runda här i örebro som den i flen...fina taljasjön, svanar, harar, och eh, industriområden, men iaf :) inget slår det!

min och victors sthlm-tripp vi planerat igår, blev inte av. pga. sen fredagsnatt, med filmtittande, och det dåliga utbudet av tågmöjligheter från flen, så bytte vi ut det mot en shoppingrunda i etuna. det blev en efterlängtad väska för min del, nya skor för victor, och en DVD med metallica, S&M-konserten, som är bland det vackraste de har gjort med geniet Michael Kamen + The San Franisco Symphony Orchestra. han var verkligen en stjärna.
victor har den ju redan men jag vill ha egen :)
sen inne på skivlagret, hittade jag skivan Vapen&Ammunition för en billig slant, så mycket minnen med dessa låtar, och så bra de är (och omslaget är ju så vackert ;) ) min första och enda Kent-skiva jag någonsin kommer köpa.

till kvällen var vi iväg till jenna&macke, det blev spel av alla dess slag, "neger och president" som jag var bäst på, sedan spelade vi en omgång plump, som jag var sämst på, ganska väntat, och sen en omgång av På Spåret som jag och jenna vann, också ganska väntat :) victor var dock jätteglad och ansåg sig som en vinnare då han denna kväll svarade rätt på hela TVÅ frågor! man kan ju inte annat än älska honom :)
en jättemysig kväll! spelkvällar är verkligen underskattat!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja, man ska inte underskatta Victors kunskaper om symaskiner från Husqvarna....

Det var superkul. Vi får göra om det snart igen. Det är ju så kul att VINNA!

2009-11-09 @ 19:10:03
Postat av: Helena

Du får gå runt Oset.. Det är fint :)

2009-11-09 @ 19:25:15
URL: http://heenamedl.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med till fullo:):) puss helene

2009-11-10 @ 13:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0