längtan.

jag har haft en lång helg. och det har behövts. otroligt skönt.

i fredags kväll var jag till helena som bjöd på god mat och sedan grönsaker med dipp, så jäkla gott det är! vi kollade på idol och lite ishockey. igår var det fest nere på studentgatan, mycket folk, och en helt okej kväll som blev lagom lång...jag pallade inte mer. haha.
 
nu ikväll har jag ägnat min tid åt att bränna ut bilder på skivor, jag litar inte ett dugg på dagens teknik, en vacker dag sitter jag där med kraschad extern hårddisk och utan 15000 bilder...den dagen tänker inte jag vara med om.

jag har seminarium på tisdag och sen är jag ledig fram till måndag, så jag funderar på att åka hem...
det vore skönt för mitt hjärta... att få komma hem ett par dagar igen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmm, vad gott att dippa grönsaker! Det gör jag alldeles för sällan..



Ja jag tjatar på Mattias att vi måste bränna ut bilderna på skivor, eller VAD SOM HELST.. Jag vill INTE vara med om att alla bilder på Moa försvinner, skulle bli så jävla knäckt då.. :(



Men Mattias fattar ju inte det där.. Jaja.. 'Vi ska göra det' ..blabla..



GRRR!



Klart du ska åka hem nu när du blir långledig! Kram

2009-11-16 @ 10:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0