ingen bacon-sjuka för mig nu

ja nu är jag också vaccinerad, jag åkte till flen och gjorde det, och det gjorde jag mycket rätt i, aldrig i livet att jag ställer mig köerna och kaoset i örebro, i flen var jag klar på 20 minuter :) och idag har jag mycket ont i armen, aj aj aj, när victor gick upp för jobb inatt vid 04, kändes det som att jag låg och simmade i mitt eget svett och mitt hår var lite lätt lockigt av all fukt haha, men annars är jag okej :)

lilla jullan tog också sprutan igår så hon har varit hemma från förskolan, vi har spelat spel på förmiddan, gosat lite med kaninen och tagit det lagom lugnt, mysigt :)

igår var vi till Hanna&Mattias och åt kvällsmat och hade det jättetrevligt ♥ moa busade runt hela kvällen, charmtroll! snart springer hon ifrån oss alla haha.


ser fram emot helgen, fina fina leksand! gör mig stolt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för trevligt sällskap! <3

2009-11-26 @ 22:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0