min andra hälft

andra dagen i november, kallt som faan ute rent ut sagt.
andra dagen i november och jag och min älskade victor har varit tillsammans i 1 år och 9 månader, min fina! bara för det ska jag nog pussa lite extra på honom när jag kommer hem på torsdag kväll! han är det bästa som finns, och jag kan knappt med ord beskriva hur mycket jag längtar till den dagen vi inte har detta distansförhållande längre... vi får se när det blir, kanske om ett halvår?;)
vi pratar om det ibland, planerar, tänker hur vi ska det ha det i vårt första gemensamma hem... victor skiner upp och pratar om vilken bra TV vi ska ha, det bästa ljudet som finns, och de största högtalarna som går att få in i ett rum, och hur högt de ska spela.... det blir nog jättebra haha. vad mer behöver man i ett hem liksom?







Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni är ju bara för söta tillsammans! <3



Den dagen ni ÄNTLIGEN får flytta ihop.. Åh, vad glad jag kommer vara för er skull! :)

Stor tv & bra ljud.. Ja det är allt som behövs för bröderna Johansson! Och en snygg bil såklart! ;)

2009-11-02 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0