...och snart är det 2010?!

det blir nog inget flen för mig denna vecka. jag kommer inte hinna träffa victor förutom på nätterna.. och då kan jag lika gärna vara kvar i örebro. så får det bli.

idag har jag varit ute och gått en halvmil i diset, det vore ju lite mer motiverande om det var lite solsken ute, men man kan ju inte begära allt. nyttigt är det ju ändå!


och gud vad jag längtar till jul nu. mysigt! den 6 december är det dags för julbord med släkten iaf, mums!!


gammal bild jag hittade igår, från lund,2006, hoho håret! kom tillbaka!!! så jäkla slitet är det ju inte ;)



bild från 2006 här med, haha martin, sötnos!



jonsas kalas 2006.


den här bilden nedan är ju historisk, 5 grabbar i köket, hoppas på att få se nåt liknande i sälen, ja tack! kan vi tjejer slappna av med en drink i soffan! (victor står väl och kollar så att det inte slinker ner nån minimal lökbit)



fantastisk helg i oslo hösten 2006. snygga mobiler vi har! :)



nyår 06/07, lite har man ju förändrats genom åren, sen om är det är till bättre eller sämre låter jag vara osagt!


Jeppes student, och vad passar inte bättre än lite mjölk!



vad kul det är att titta tillbaka på gamla bilder! nostalgi!
nu läggdags!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

OJ, vad långt hår du hade gumman! :)



Du blir bara snyggare & snyggare med åren! <3



Krama

2009-11-17 @ 10:13:01
Postat av: Jeppe

Tack Hanna

2009-11-17 @ 15:40:37
Postat av: Åsa

Det där håret vet vi ju båda när det försvann.. Jävla frisör!!



Satt och tänkte på årskrönikan på lunarstorm för ett par dagar sen, haha! Det borde vi återinföra tycker jag!

2009-11-17 @ 18:21:31
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha jaha jeppe, var det dig Hanna pratade om?! :S haha ;)



Åsa: jaa fy fan vilken jobbig dag det var... vi skulle aldrig har klippt oss!

jaa men en årskrönika kan vi ju skriva i år! :)

2009-11-17 @ 19:07:57
Postat av: jeppe

nej sofia hon pratade om dig...oroa dig inte :)

2009-11-17 @ 19:46:29
Postat av: Sofia

fast du blir också snyggare med åren jesper, så det är ingen fara :) haha

2009-11-17 @ 20:24:08
Postat av: Sara

Du är alltid vacker mitt hjärta!

Saknar dig!

Puss

2009-11-17 @ 23:16:45
URL: http://saraemet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0