21 november

jag klarade tentan som jag gjorde sist! det är ju helt sjukt, jag misslyckades totalt på en del, men jag hade marginalerna på min sida denna gång! så jäkla skönt!

nu håller jag på och pluggar till seminariet på måndag. usch, sol och allt ute, jag har inte sett solen på säkert 3 månader...men jag får ta igen det om mindre än 2 månader ;)

har pluggat hela dagen och småkikat på världscupen i längdskidor, äntligen, som jag har saknat jakob hårds röst haha!

ikväll ska jag hem till helena på middag igen, mysigt!

Ha en härlig lördag mina vänner! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad duktig du är gumman! Jättegrattis! :D



Mmmm.. Snart ligger vi på stranden och gottar oss! ;)



Ehh..Hehe.. Jag hoppas du skojade när du sa att du har saknat Jakob Hårds röst? ;)



Kram

2009-11-21 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0