thailand 2010 :)

jaaaa då var resan till thailand bokad då! verkligen något att se fram emot! :D ska bli helt underbart! och tror det passar ganska bra med skolan och så, ingen praktik som jag missar iallafall!
i januari ska vi åka, så är ju ett bra tag kvar, tur det, krävs lite sparande av pengar innan jag kan åka nånstans :)


jag håller på att laga mat, falukorv i ugn och potatismos, nästan det godaste som finns här i världen!

när jag varit i thailand sist, för 2 år sen, var vi ju borta 5 veckor, jag skickade mejl till mamma när det börja vankas hemgång och beställde just falukorv i ugn, när jag kom hem! som jag saknat det! haha.

sista dagen på praktiken igår, det har varit så sjukt roligt! Hoppas verkligen jag får komma tillbaka till det stället nångång, bästa avdelningen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååh får man följa med? ;)

2009-05-07 @ 15:14:26
Postat av: Linnéa

Åh vad kul!! Var i thailand bär det av? ser du, jag har skaffat ny blogg!:-)

2009-05-07 @ 17:39:01
URL: http://linneasdagar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jaaa, tusan vad kul vi kommer få i Thailand! :D Nu är det nedräkning! s

Gud vad smaskens med ugnstekt falukorv & potatismos!!

Redan praktiserat klart? Tusan vad fort tiden har gått?! :)



Kram kram

2009-05-07 @ 21:36:00
Postat av: Anonym

Jaaa, tusan vad kul vi kommer få i Thailand! :D Nu är det nedräkning! s

Gud vad smaskens med ugnstekt falukorv & potatismos!!

Redan praktiserat klart? Tusan vad fort tiden har gått?! :)



Kram kram

2009-05-07 @ 21:37:11
Postat av: Anonym

blev ngt fel när jag skulle lämna kommentarer? :P

2009-05-07 @ 21:50:23
Postat av: Hanna

blev ngt fel när jag skulle lämna kommentarer? :P

2009-05-07 @ 21:50:55
Postat av: truki

MEN HUR HAR DU RÅD??

2009-05-07 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0