mums.

hrm ja, då har man sett det mesta i denna värld känns det som.
det var en skum känsla att kliva in ett rum där det en låg en död, verkligen död person! jag som inte ens har varit på begravning...

det gick dock bättre än väntat. han började med att slänga upp hela thoraxpartiet, alltså hjärta,lungor och luft/matstrupe i ett enda stycke. uuh. jag tänker inte ens berätta vad han gjorde, det såg inte ut som det gjorde från början när han var klar i allafall kan jag säga. sen slängde han upp hela magpartiet, och ja jag säger slängde, för det var så groteskt, "bara organ" för honom...och vi tackade gud för att han lämnat kvar tarmarna i kroppen för det är verkligen inte trevligt, det vet ju jag nu efter min praktik, jag vet redan hur de ser ut :/
vi fick också se urinblåsan och prostatan efter det. sen trodde vi att det var slut och att vi skulle få gå hem...så var inte fallet, han vände sig om och plockade fram, JA personens HJÄRNA! herregud....men ja den såg ut som den gör på bild, den var fin....eller nåt. men när han var klar med den ja, då veteifan, är inte sugen på fläskfilé på ett tag nu iaf.
det här var imorse kl 8, runt 18 ikväll funkade det att äta lite mat, och inte en minut tidigare än det :)
vi hittade dödsorsaken iallafall, så det var ju bra.

imorn ska jag klippa till frillan lite, det är dags nu! men det blir ingen större förändring, för det ska ju bli låååångt nu!

och jag räknar ner dagarna nu, som det ska bli skönt med sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Urrk.. Ja jag är imponerad att du pallar! Undrar om jag skulle göra det? :S

Ses vi i helgen?

Kram kram

2009-05-28 @ 11:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0