livsnjutare

åh vilken helg detta kommer bli då! för en sekund sen så ringe victor och sa att GB ska åka till grönan på söndag, man är ju inte sen att tacka ja till det! fy fan vad roligt! jag är smått sugen på den där nya insane wooow!:D

nu ska jag snart ge mig iväg på seminarie, hoppas att vi inte håller på enda till 13, för då hinner jag åka till flen tidigare! men men det visar sig...

sen ikväll ska jag hem till Linn, för idag tar hon examen, hon blir en färdig sjuksköterska idag! herregud vad åren går fort! Grattis tjejen! :D

och sååå ska det bli kanonväder i helgen! och det syns redan nu genom fönstret!

Ha en härlig helg! PUSS

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad trevligt att du ska till Linn, då ses vi där :)

2009-05-29 @ 11:14:27
Postat av: Sofie

gumman kommer du hem i helgen??=) va konstigt de är de där med skor..;)

2009-05-30 @ 22:28:02
URL: http://sofiewahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0