fiiiina

fan det är livsfarligt att vara på stan. det är ju som att man dras in i affärerna?!
idag har jag iallafall varit och klippt mig, och jäklarns vad det har växt sen sist, så nu är jag klippt men det är fortfarande långt, härligt. och så har jag lugg igen..det trivs jag ju med. sen gick jag och hämtade farmors födelsedagspresent, och så gick jag till bussen. 5 minuter stog det på skylten, så jag gick in och värmde mig i "krämaren", ja fulaste namnet på en galleria någonsin...men då var det nåt som började ropa mitt namn frenetiskt, så jag vände på huvudet in i skoaffärn och ja, där stod de! haha...herregud så snygga de var! så jag hann köpa de, få de för 50 spänn billigare och sen hinna med bussen också.





ååh jag var tvungen att köpa de! om ni bortser från de fula klisterlapparna som jag inte fick bort...
precis lagom bekväm klack också :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Heeeta! :)

2009-05-28 @ 19:09:38
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0