Every day for us something new



nog för att den är bra uttjatad alltså, men här ser man oss hela tiden under klippet nästan. eller ser och ser, men vi står i nederkanten av bilden lite till vänster, med "guden" framför oss hela låten! jag stod grinandes med mina händer knäppta som om jag bad, med victors armar runt mig, och stirrade på james! han börjar sjunga 1.16 in i låten, lyssna på den allsången alltså! svårslaget!


*


tenta imorn, tisdag och fredag. kul liv. imorgon har vi läkemedelsberäkning, man måste ha alla rätt som ni förstår, jag som hatar matte. alltid haft svårt för det. det kanske inte blir alla rätt imorn...det visar sig!
ska räkna hela kvällen iallafall!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Fan, va bra. Önskar jag hade varit där med. De är grymma.

2009-05-10 @ 16:34:06
Postat av: viktor

Guuuuud ! ! !

2009-05-11 @ 06:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0