17 maj, vilken fest det måste vara i oslo inatt :)

åh vilken härlig helg det har varit!

i fredags klev jag av tåget i flen och för ovanlighetens skull stod victor på perrongen och väntade, mystiskt tyckte jag! men det visade sig att han tänkt köpa blommor till mig eftersom det var Sofia-dagen i fredags! dock så stängde trädgårn 2 minuter innan han kom!  men ändå, det är tanken som räknas! vilken fin kille jag har! skulle inte byta honom mot nånting i hela världen!

vi åkte direkt till marcus & jenna för grillning! mums! det var en mysig kväll! jag längtar så himla mycket till sommaren nu! 3 veckor kvar!

igår var det kalas för mamma som fyller imorn, så släkten kom och vi grillade igen! och tårta blev det!  till kvällen hade vi styrt ihop en tjej-kväll! och oj vad taggade vi var! jag, linnéa, sofie och sara drack lite ( läs. för mycket) vin och käkade och kollade på eurovision hemma på marsvägen, som på den gamla goda tiden! åh vad mysigt vi hade! det blir mer sånt i sommar!

idag har vi tagit det lugnt, jag linnea och sofie tog en fika på eftermiddagen i malmköping i solen, sedan har jag och victor bara gosat! och nu är jag i örebro igen, ny kurs imorn!

nu är jag dödstrött!

Kommentarer
Postat av: viktor

Gosa 1000 !

2009-05-18 @ 12:27:01
Postat av: truki

Kan säga att det var en riktigt bra fest! Massor och massor med folk. Dansa i ett öltält med bara bra musik! :D Så sjuuuukt nice, bokar det nästa år!

2009-05-18 @ 14:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0