uuuhhh...

åh herregud....ner i helvetet och tillbaka igen...hoppas jag
efter en jättebra kväll igår med tacos och grejjer, med victors föräldrar, hanna och moa. började jag känna mig lite krasslig i magen vid halv 12 kanske... victors mamma kände sig också lite dålig.

några minuter senare spydde jag, och victors mamma 2 minuter senare....
sen har inte jag sovit på hela jävla natten, inte en blund...07.30 imorse spydde jag för 10 gången...fy helvete, vad jag hatar detta! sammanlagt så har vi spytt ungefär 20 gånger här inatt, tur att det finns två toaletter...haha...

victor har fått sova i gästrummet...bara hålla tummarna att han klarar sig över helgen! han åker upp mot sthlm snart, och jag blir hemma....inte så trevligt sällskap att ha med mig på fest.

skitråkigt, var ju bjuden på inflyttningsfest hos sara...men vad gör man.

jag ska  ju inte på konsert förrän imorn, är säkert piggelin då, druckit lite tee nu...får hoppas det sätter sig fint i magen :)

ha en bra dag!
puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch, låter inte alls mysigt. :( Hoppas du är piggare nu.. Du måste ju va pigg tills imorn :)

2009-03-07 @ 14:09:00
URL: http://heenamedl.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jäkla skit tjejen! Men jag kan inte ha smittat er, var ju dålig i tisdags... :( Hoppas ni mår bättre nu ikväll? Kram kram kram

2009-03-07 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0