16 mars

nu har jag torkat mina tårar, och optimismen har återfunnit sig.
seger på onsdag och vi är med i jakten igen.
dock är det mindre roligt att en av våra bästa spelare ligger på sjukhus, med svåra skador... inte tal om att han ska kunna spela mer nu, snarare hoppas man på att han ska överleva utan men, och kunna leva ett vanligt liv...hemskt

jag kan ju ta att vi förlorar för att vi inte är tillräckligt bra, men att vi förlorar för att hälften av spelarna blir skadade känns inte riktigt rättvist på nåt sätt...

men som sagt. behöver inte tänka mer på det här förrän på onsdag.

och det är ju bra det, för imorn är det fullt upp, praktisk examination. kl 8.30. jag har aldrig tyckt att det är jättespännande att prata inför folk, nu ska det också utföras ett moment på korrekt sätt, och du får inte missa nåt. tråkigt är också att man inte vet förrän 30 minuter innan vad man ska göra heller. men det är ju det som är hela grejen ;)
på eftermiddagen har vi muntligt seminarie också. det känns inte heller så spännande. skittråkigt faktiskt,

och skriftlig tenta på fredag. men sen då...åh lite fest på kvällen där och på lördag ska vi ha födelsedagskalas x 3 för victor, jonsa och eric. som jonsa så fint uttryckt sig, finns potential för att bli roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0