utgång + födelsedagsfest x3!

åh tjohoo.
vilken helg.
det blev kåren för mig, stefan, jonsa, truki och björn i fredags. på tok för lite människor, och bara ett dansgolv öppet...men vi hade kul ändå. jag var kvar till stängning och tog mig till linda för lite "efterfest" då victor skulle komma till örebro när de var klara med tv-spelskvällen i kholm.
haha, linda och annemie hade jättekul åt mig, de har spelat in mig..så ska bli spännande att höra den ljudupptagningen imorn haha...
victor dök tillslut upp runt 4, det var på tiden!

ca en timme innan vi skulle börja göra i ordning för fest i grankottelokalen igår ringer jonsa till victor och berättar att Jonsa tydligen bokat bastun här uppe istället för lokalen!!!!!! jaha....men herregud, hur lyckas man. haha man tycker ju att han borde ha reagerat när damen i telefonen sa att hyran endast skulle gå på 20 kronor, vilket då innebär att hyran sen i höstas blivit billigare med "bara" 480 spänn... inte troligt så här i finanskriser ;)
men det löste sig, vi kunde boka en annan lokal i ströms trakter, som tur är! så fest blev det, och jag hann inte bli av med min första bakfylla innan jag gick på andra omgången...
enormt trevligt hade vi, och vi var nog iaf 25 personer som mest. jag tror att jag och victor gav oss runt 01.30, och började då resan hemåt, jag kom på att vi skulle ta min cykel med oss hem som stod på studentgatan. kanske inte min bästa idé någonsin, men kul hade vi haha. jag menar fortfarande så här ett dygn efteråt att victor tacklade mig, han däremot säger att jag cyklade in i honom...hmmpt, vilket slutade med en sofia som ramlade av cykeln och var helt säker på att min fot var av en sekund... det var dock inte ens en vrickning :)

jonsa ringde kl 10 imorse, det var bara att pallra sig upp, och ta sig ner till skolan igen och städa, usch.
jag har tagit massa bilder, men ingen bild är värd en plats i bloggen. kan hända att det har med en speciell present att göra, som var uppblåsbar, och med 3 love holes, som det stod på förpackning. nej fy fan, inte rumsrent haha. Pamela hette hon. :)

när vi kom till lokalen imorse, var hon stulen! haha...hur kul är inte det?!! Vem är den skyldige?

*

idag har jag och victor inte gjort många knop alltså, kollade på Leksand, som blev konstaterat ett enda stort jäkla fiasko!!! det är redan kört med inte ens halva serien spelad.
och så var det med det...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha!Har Pamela kommit till rätta? ;)

2009-03-23 @ 19:11:24
Postat av: Jenna

Låter som en mycket trevlig helg. Tur att ni är unga och orkar!!! Hoppas vi ses snart.

2009-03-23 @ 19:25:26
Postat av: Sara

Hahaha..underbart gumman!

2009-03-23 @ 20:57:39
URL: http://saraemet.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha, så hon försvann under natten? :P

2009-03-23 @ 21:46:15
URL: http://heenamedl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha vadå inte värd en plats på bloggen?? Hon om någon är väl det!? Allt kretsade ju runt henne =)

2009-03-23 @ 22:39:42
Postat av: Åsa

Jag vill se bilder!! :D

2009-03-23 @ 22:45:34
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0