the time has come to...

förlust för leksand. och sista tåget har förmodligen gått nu, utan leksand ombord.
men jag har inte fällt några tårar, kommer inte göra det heller idag. några svärord så var allt bra.
mirakel sker ju. men inget jag tar upp, för risken att tråka ut er är stor.... :)


jag är verkligen peppad nu!
som sagt så hade jag inte råd att köpa nåt träningskort denna termin, med tanke på allt annat skoj jag ska göra under våren.

men med 11 år i a-hallen i flen, med elitgymnastiken så har jag faktiskt  på lager en HEL DEL styrka och stretch som går att göra hemma. skitbra ju, nog för att powerwalks är kanon, men jag är inte ute efter att gå ner i vikt, snarare att bli lite mer stabil..och då är det ju bra med styrka också. så jag ska sätta mig och skriva ett schema nu, som jag ska försöka följa varje dag, det kan ju inte göra skada iaf, sen om det funkar visar sig väl.

stretcha är nåt jag borde göra i vilket fall som helst, när jag var hos en sjukgymnast för några år sen pga min rygg, kunde han inte göra vissa saker på mig för att jag var så stel, överallt...det är ju inte klokt.... jag är ju relativt ung fortfarande :)
så det måste jag ta tag i nu, inte en dag försent.
sedan är det en sak till, och jag lovar det är inte fråga "om" utan när jag klarar det, en vacker dag, så kommer ni få höra det, och se det!
ger jag inte detta ett försök nu helhjärtat så kommer jag aldrig släppa det...


Kommentarer
Postat av: Helena

Ohh, duktigt! Jag tror att jag vet vad du syftar på och i så fall önskar jag dig lycka till! Hoppas på att få se det :)



(jag kan så klart va helt ute och cykla men det visar sig väl så småningom isf :P )

2009-03-19 @ 17:38:10
URL: http://heenamedl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0