leksand.... ecstasy of gold

jag hade inte tänkt och kommentera gårdagens match. besviken, självklart. men nu är det 9 matcher kvar, ingenting är kört.

men så gick jag in på leksands hemsida för nån minut sen. de hade lagt upp det nya kvalserie- introt på hemsidan från matchen igår. där vem som helst har fått skicka in bilder, som har varit leksands-relaterade. typ om du hade haft matchtröja på dig på en strand i thailand osv...

jag tröck på play, spänd inför låt-valet på introt....:

METALLICA- Ecstasy of gold! den bästa låten som någonsin har gjorts, som jag inte kan lyssna på utan att fälla tårar...samma låt som spelas innan varje konsert...

Herregud vad fint...

det är ju ingen slump, den låt jag älskar mest och det lag som tar upp halva min vardag. det är som att de skulle frågat mig hur jag ville ha introt.... :)


Det här måste gå vägen, nya tag imorn. Seger är ett måste.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollade på introt på hemsidan. Fan fick rejäl gåshud alltså!!

2009-03-15 @ 13:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0