25 mars

helt slut - dagen har egentligen inte varit så lång, men desto mer info har vi fått. för mycket, jag ska alltså vara på hjärtkirurgen...jag har nog inte ens fattat vad det är jag kommer att få se...
men det blir nog kanon i slutändan! vi har bara fått info idag, och pratat om schemat och fått rundtur...
det var på håret att jag fick strunta i barcelona-resan... hade inget val. men tror att det löst sig.

men det är mycket som snurrar i huvet just nu..jag är lite sliten...
har ju inte ens börjat jobba än...
cykeln är trasig också. vilken tajming...

och det verkar som att jag måste jobba på lördag också... var inte beredd på det. vill bara hem till flen. näe..är inte alls på humör nu... grät en skvätt över det och cykeln. bara att bita ihop!



fick reda på att jag klarade hemtentan nyss iaf. så skönt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad? Snälla säg att det löst sig med Barcelona! Grattis till tentan i alla fall!



Det vänder säkert uppåt till helgen igen och du får en ny cykel av någon på stan och tjänar grymt mycket pengar om du nu måste jobba i helgen! =)

Vore kul att ses någon gång snart! Kram kram

2009-03-26 @ 09:41:05
Postat av: Åsa

Jag håller tummarna för Barcelona! Jag längtar massor nu! Antar att vi inte hinner ses något den här helgen då alltså, om du ska jobba?

2009-03-26 @ 11:52:18
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis till tentan också förresten :)

2009-03-26 @ 11:53:20
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0