24 mars

nu är det ingen skola på länge länge, imorn börjar praktiken som pågår i 7 veckor! tänk, när den är över är det snart sommar, sjuuuukt!

Jag klarade min praktiska examination förra veckan också, helt underbart! slipper man tänka mer på det, nu ska det ju bara kunnas på riktiga människor...huh...någon som ställer upp på försök?


I förrgår kväll började jag spela en pokerturnering med 90 personer, 3 och en halv timme senare, på TOK för sent...så kom jag iallafall 2:a! haha...lite stolt var jag allt, sen att jag vann 4 dollar är ju en annan sak....men många bäckar små... :)

*
sitter och följer hockeyn, hjärnskadad är vad jag är. kan inte släppa detta, så länge det finns en teoretisk chans. herregud vad patetiskt...
det är klart att det inte kommer att gå...


och jag är så otroligt trött på denna eviga snö nu. okej om den ligger kvar uppe i sälen, men här nere vill vi ha vååååår! :)
åker hem till flen på fredag eftermiddag efter "jobbet". victor hjärtat fyller ju hela 23 år på torsdag, måste firas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0