1 mars - vår?

sega söndag.

men klockan stod på 07.30 imorse.
och som jag kämpade med att hålla ögonen öppna, det var sådär när det känns som att man verkligen har en näve grus i varje öga.

men jag vaknade till lagom till starten, och den underbara vasalopps-sången som är sådan nostalgi.

det är så himla mysigt att titta på. tradition!

jag tog en liten powernap mellan 09 och 10.30, så jag inte missade målgången sen.

annars har det inte hänt mycket denna dag, varit ute och gått iaf.


och om exakt en vecka, oj oj.... ofattbart att det bara är en vecka kvar!
METALLICA!
jag är inte nervös än men... det kommer nog!
tänk om de skulle spela Fuel denna gång. då dör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0