örebro-helgen :)

vilken lovely helg vi har haft!

en av de bästa någonsin faktiskt!

i fredags möttes vi upp allihopa hos ström innan fotbollen, jag, åsa, victor, stefan, ström, linus, jonsa, jeppe och truki vi grillade samtidigt som vi kollade på fotbollen, det blev ju en berg-och dalbana av besvikelse och glädje, dock så slutade det ju med sorg! men vi traskade ner till ströms lokal och festen var i full gång!

tiden gick otroligt snabbt, för vi hade enormt kul, snart nog var klockan 23.00 och vi tog taxi ner på stan, och hamnade på frimis där det var 30 +, men enda stället vi kom in på, vi shakade loss som aldrig förr, och helt plötsligt dök charlotte perelli på scen, oväntat men kul! hon är ju rätt fräsch ;)
sista bussen hem, och där började efterfesten, så förbannat roligt, linus däckade i soffan och vi andra fortsatte festen på balkongen! jag, victor och åsa var hemma halv 5 och kom i säng 5!

vaknade upp på lördagen kl 09, i ren panik, 28 grader varmt och vindstilla, hämtade en påse klyftpotatis från frysen och hade i pannan, man får ta vad man haver ;) kl 11 var vi nere hos jonsa och fick liv i grabbarna, så blev det pizza, och sedan åkte vi ut till gustavsvik, där linnéa och andreas redan låg! vi solade och åkte vattenrutschkana och hade det allmänt härligt hela dagen!

tillbaka till ström på kvällen och, johan, eric och robban dök upp, vi grillade igen, och festade, och sedan stan igen, kvällen slog inte kvällen innan men det var kul ändå, och sedan efterfest igen, och vi kom i säng vid 04!

vi är såna underbara människor och jag uppskattar allihopa, vi har så himla roligt tillsammans!
bilder finns, de tänkte jag lägga in ikväll när jag kommer till victor!
promise! :D


Tack kompisar för den här helgen♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ville också vara med ju! Varför måste allt alltid hända samtidigt..?

Men vi ses ikväll va? kram kram

2009-06-30 @ 09:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0