jahaja!

men va fan victor johansson! han ringde från jobbet för en halvtimme sen med den välkända rösten när det är nåt speciellt, hah, och sa nåt i stil med "åhh älskling jag ska visst jobba på söndag...???!"
JAHA, då frågade jag när bussen skulle gå hem från grönan, ja det visste han ju inte...han skulle kolla upp det sa han, ringde efter 1 minut...bussen går hem från sthlm en kvart efter att victor har börjat jobba! vad bra! blev inget grönan då, och att han skulle jobba har tydligen varit bestämt i flera veckor...hur vore det om man skrev upp saker och ting nånstans?!
har du nåt svar på det hjärtat? för jag vet att du kommer in här imorgonbitti haha.


sen är det nåt skumt på gång med mig, i påskas åt vi flygande jakob med victors släkt, och efter ett par tuggor kände jag hur det började ploppa upp små grejer i munnen, vita saker, bara efter några minuter, de sved, svullnade och kändes konstiga...
efter maten stoppade victor in fingrarna i munnen på mig och slet bort en av de, då blev det som ett hål...ja helskumt! trodde det berodde på jordnötterna...har aldrig reagerat på det förr dock.

idag på eftermiddagen åt jag korvstroganoff och ris, och direkt, långt ner i svalget, och där tungan tar slut, kände jag att det började växa saker, och att jag fick ont när jag svalde... under kvällen har jag fått mer grejjer, speciellt under tungan, som blir större o större, så 6 timmar senare utan nån förbättring, tog jag en pincett, ja jag vet jättetrevligt, och fick tillslut bort det där skiten, tänkte att nu sliter jag väl bort hela tungan....men klarade mig från det, men det blir alltså som hål...

jag har googlat faktiskt, och det verkar som att det finns människor som är allergiska mot ris?!
verkar helt sjukt.


2 dagar till sommarlov, eller nåt :)

jaha, nu ringde han en gång till...får se om han lyckas lösa det där ♥

Kommentarer
Postat av: Jenna

HAHAHA. Värt att säga igen. Han är släkt med sin bror!!!!

Trist för dig som verkligen ville åka. Du får åka med oss senare i sommar.

2009-06-04 @ 07:36:41
Postat av: Linnéa

Slet bort??? Ont????!

2009-06-04 @ 13:12:26
Postat av: lina

män....!!!

2009-06-04 @ 19:41:02
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Emelie

What? Låter skumt med de där växande grejerna.. kanske ska kolla upp det? kram

2009-06-05 @ 11:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0