london

hemma från london då!
vi har haft det mycket bra, i fredags fanns det inte så mycket tid att springa runt i stan, så vi åkte ut till docklands där vi skulle bo, och sedan på kväällen bestämde vi oss för att åka ut till arenan bara för att kika, och det fanns massor att titta på, det var helt enormt stort med restauranger, barer, tivoli och bio. så det slutade med att vi gick på bio på en av de bästa filmerna jag sett, Bakfyllan! rekomenderas verkligen haha! sedan avslutade vi med lite whiskey för victor och smirre för mig på hotellet! mys! sen var vi helt slut....

igår åkte vi in till stan , och skulle kolla in buckingham palace, vi var inte ensamma där, då de firade drottningen "queen elisabeth" ;) för någonting, så det var säkert flera tusen där, men vi fick en liten syn av henne till slut, vi såg hennes hatt när hon åkte förbi med häst och vagn in på slottsgården, sen såg vi henne på balkongen.... det var ett riktigt maffigt kalas som avslutades med stridsplan som hade lite uppvisningen ovanför oss...häftigt! vi kollade också in big ben och westminster abbey sen, och så klart lite piccadilly circus och oxford street. det var det vi hann med på 5 timmar.

sedan bar det iväg ut till the o2 arena igen, då var det lite mer folk än kvällen innan, jäklar vilket drag! när vi väl kom in i själva arenan, herregud, vad stort det var! jag ska lägga in bilder men jag ska snart säga varför dessa saknas just nu....


22.000 brudar kan skrika riktigt bra haha, vilket liv! och då hade inte ens brittan kommit! konserten/showen var rktigt bra och det var så häftigt att vara där! hon var i toppform får man väl säga, heet ;) 

har rest hela natten typ, så vi var hemma i flen vid 10 och då sov vi till 16, välbehövligt!


victor är på bio och jag skulle vara här hemma och ta det lugnt....satte på datorn och vad händer, den börjar larma så där som den gjorde för ett och ett halvt år sen, och sedan händer ingenting...den går inte att starta, bara tjuter! jahapp, grafikkortet är trasigt igen.....datorer alltså, jag tror jag blir tokig. men nu är det dags för en ny, äntligen. denna har levt på lånad tid får man väl säga. tur att jag har alla bilder och sånt på externa hårddisken, bara lite musik som går tiill spillo....det får jag leva med.


så bilder kommer en annan dag, nu ska jag kolla på austin powers, det är humor på riktigt hög nivå ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken helg ni hade, kul! Åh, vill oxå åka till London! :) Kram

2009-06-17 @ 12:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0