patriks student

idag har mitt nya liv börjat, rejäl powerwalk imorse med kramp i vaderna efter halva vägen som resultat! men så skönt efteråt, då tog jag en dusch i vattenslangen på gräsmattan hemma och sen spenderade jag ett par timmar i solen, jag klagar inte!

jag höll på att trampa på en orm när jag var ute, men jag räddade den med ett rekordhopp framåt istället, mest av rädsla :)

sedan ikväll har jag och åsa varit ute på ännu en promenad, så skönt så!

nu har jag dragit ut på tiden alldeles för mycket men, här kommer några bilder från brors student:











nu tar batteriet slut, och jag har glömt sladden hemma, till min nya fina dator ;) klantigt!

får lägga in fler imorn, från london också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0