HETT!

jag är inte den som klagar på värmen- men jag hade 29 grader varmt här inne när jag klev in i lägenheten....puuh.  och då var klockan ändå 8 på kvällen. natten lär bli en plåga....

helgen har varit klockren!
fredagskvällen spenderades hemma hos linn, och det var mycket trevligt! hon fick så fina presenter, och det var ganska mycket folk! det slutade iallafall med att jag,linn,eva och moa satt kvar länge efter att alla gått! mycket att prata om ;) hoppas verkligen att det inte ska dröja lika länge till vi ses :)
strax efter 23 ringde victor och då skulle vi helt plötsligt iväg och spela poker nånstans, så så blev det!

Lördag firade vi farmor och åt tre-rätters middag ute i fiskeboda! det var gött det, sen fika hemma hos farmor och farfar i kholm! sedan åkte vi direkt ut till fornbo till danne där alla som var hemma i flen hade samlats, grillen var tänd och det blev kubb-spel och diverse. skitmysigt verkligen, såna där kvällar blir det många av i sommar, alltså nu. idag är det sommar! jag och victor åkte hem skapligt runt 22, satte oss och spela lite, sen bar det iväg vid 01 igen till kholm, skulle hämta nån jobbarkompis till victor.

i söndags så la jag mig för att sola ett tag, sen åkte vi hem till victors mormor och morfar, där det vankades morsdag-firande med smörgåstårta, hallelujah haha... bästa som finns nästan!:)

idag har jag och sofie solat på min baksida, och bara njutit av värmen och av att träffas så klart :)

och nu sitter jag här i bastun....

jag skrev ju sist att vi skulle till grönan, dock är det tydligen nästa helg, victor har lite dålig koll på det här med dagar,datum och månader! men det är ju därför jag älskar honom så mycket som jag gör ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha man kan ju inte ha koll på allt.. Det va ju iaf en söndag ;)



Vi får hålla tummarna för att det blir lika fint väder nästa helg också.. Men först måste vi hinna med en fika också innan du åker hem.. :)

2009-06-01 @ 21:31:50
URL: http://heenamedl.blogg.se/
Postat av: Jenna

Han är släkt med sin storebror. Det säger allt!!!

2009-06-01 @ 22:34:40
Postat av: sofia

haha ja eller hur jenna, förklarar det mesta då :)

2009-06-01 @ 22:35:46
URL: http://sofiaalfredsson.blogg.se/
Postat av: viktor

Är det nån som har koll så är det jag !

lyssna först prata sen!

2009-06-02 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0