24 juni

de senaste dagarna har ju varit gudomliga, promenader, och en massa sooool!
härligt!

imorn ska jag jobba mitt första dygn för den här sommaren! det ska bli spännande! härligt att tjäna lite pengar även om det kommer dröja ett tag innan jag får de ;)

jag slutar kl 09 på fredag morgon, och sedan ska jag hem och packa inför helgen i örebro! Som det ska bli roligt, vi är säkert över 15 personer som ska åka! vi ska festa, grilla och bada hela helgen!  åååh vad kul!


håller tummarna för fortsatt underbart väder!

nu ska jag lägga mig och vänta på att victor kommer och gosar med mig om inte allt för många timmar!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh, vad avundsjuk jag blir! Jag vill ju också följa med, men ska fixa födelsedagsfirande för Gustaf på lördag... hm... =)

Ha det så kul så syns vi väl kanske på tisdag istället?

2009-06-25 @ 09:11:10
Postat av: Helena

Vi hörs imorn om när ni dyker upp.. Är inte riktigt sugen på party imorn känner jag haha undra varför :S Men jag ringer dig imorn.. Eller du kanske sover.. när kan jag ringa?

2009-06-26 @ 02:53:53
URL: http://heenamedl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0