10 juni

ja, ska det fortsätta vara sånt här väder så är sommaren räddad iaf, idag har jag varit och köpt the sims 3!
sånt spel som man kan fastna vid i timmar, farligt!


skönt att sverige fick sätta ett par fullträffar ikväll då!

idag har jag, sofie och linnéa fikat här i flen, och så har vi bestämt att vi ska hem till linnéa imorn och laga mat och bara mysa!

kanske ska packa lite, london på fredag ;) wiie!


imorn ska jag jobba också, underbart! fick hoppa in några timmar iaf, jag blir glad för minsta lilla!

fick för övrigt alla rätt på läkemedelsberäkningen i måndags, ja jävlar, vem trodde att jag skulle kunna få alla rätt på ett matteprov någonsin!

ska nog spela lite till nu innan det är dags att hämta hjärtat på jobbet, om jag har tid vill säga ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till alla rätt! Vad duktig du är! :) Känns kul att åka till London va? Häftigt!

Jag vill ju höra hur ni hade det på Grönan! Kram

2009-06-10 @ 22:14:34
Postat av: Emelie

Grattis till det j-a matteprovet! Personligen är jag superglad över min miniräknare som är min bästa vän här på jobbet! =)



Ha det super i London så får vi ses när du kommer hem! Kram kram

2009-06-11 @ 09:44:28
Postat av: Åsa

Åh grattis till tentan baby!! :D Ha det grejt i London nu, och berätta ALLT sen! Snart ses vi igen, wiiieee!! :) Puss!

2009-06-12 @ 16:17:39
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0