you win again

jag håller på att lyssna på musik och viker tvätt. har man musik på hög volym kan man nästan göra allt som är tråkigt....


det blev utgång igår, dock hamnade vi på Stället vid hörnet eller vad det nu heter....skitdåligt var det. sist jag var där hette det backstage och var klockrent! men men...

Sen blev det en låång väntan på bussen som går strax innan 02.30..jag och linda blev sugna på korv, och skulle köpa varsin tjockkorv i från en korvgubbe, jag hittade inga pengar, och linda hade endast 43 kronor, till slut dealade vi till oss två korvar ändå, säkert för att vi var så söta, men vi fick strunta i festisen, precis när vi skulle gå hittade jag en tjuga, och gav den till honom. då sa han, "ååh men ta en festis, jag bjuder på det" vi blev jätteglada och lovade att vi skulle komma nästa helg med dricks och fan vet vad....sen när vi kommit en bit disskuterar vi, det visar sig att korven kostade 25 kr styck och en jävla festis 5 kronor. alltså 55 kronor, vi betalade ju över 60.... ja men jävligt generöst av honom haha. vi som trodde att vi fick festisen gratis....


så det blir ingen dricks till honom nästa helg ;)

*
åh jag vill pimpla vin med er också brudar. när ses vi? påsk eller? :)  sorgligt isåfall....


Kommentarer
Postat av: Åsa

NEEEJ! Tidigare måste vi väl kunna ordna på nå vis?! Har du kollat fejjan under kvällen förresten? ;)

Ps. Jag vet redan att du sagt det med London och så, men i alla fall. Ds. :)

2009-01-11 @ 23:58:07
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0