28 januari

igår var jag linda och annemie på myrorna. vi letade efter kläder till mellanstadiediscot på lördag. alltså det fanns nästan ingenting. dock så är vi ju tvungna att ha nåt på oss, kan bara konstatera att jag inte provat skiten, men att jag kommer vara fulare än jag någonsin varit i mitt liv. jag skulle faktiskt inte ens tagit på mig det där när jag gick PÅ mellanstadiet. men det blir nog roligt, fulast vinner...kanske... :)


det blir fullt upp i helgen. så jag ska nog lägga mig nu, ta igen mig i förebyggande syfte :)
imorn kommer linnéa, så vi ska laga mat hos sara, och dricka vin, sedan är vi bjudna på inflyttningsfest hos saras klasskompis, och sedan får vi se vart kvällen bär oss :)
och lördag är det ju som sagt disco.

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0