hej hallå :)

hallo.

hemma i örebro nu efter en kanonhelg!

vi åkte mot gävle i fredags förmiddas, och vi var uppe vid halv 2, gick en sväng på stan, och så fick vi komma in på TV4, och se vad robin jobbar med. Det var en jäkla massa tv-apparater och grejjer, spännande  :)

Sedan kom vi iväg mot leksand runt halv 4. vi var på plats en timme innan matchstart. och herregud vad folk det var!

Ja vad ska jag säga, det finns inget bättre än det där! Det började med att leksand presenterade ett nyförvärv som heter duga Anti jussi niemi, följt av att leksand faktiskt fyller 90 år i år, och det ska ju firas! så leksands IF har abonnerat hela cinderella, fattar ni hur coolt det är. 2000 leksingar, spelarna, sponsorer och hejohå ska åka iväg 27 augusti!  jublet visste inga gränser vid det här tillfället :)



Vad snygg min man är i den där tröjan! han borde ha den oftare ;)

Matchen började skit, efter 3 minuter stod det 2-0 till mora. och sedan även 3-1 till mora. men det blev tillslut 3-3, och det hela avlsutades med straffar, mer spännande än så blir det väl inte! mora vann dock...men vilken match!


Lördagen spenderade vi ute i Valbo köpcentrum, och på kvällen blev det tacos, och öl/vin, samt sällskapsspel hela kvällen. tjejerna mot killarna och jag och bettina vann, så klart! jag var inte ens orolig :)

Har varit en jättetrevlig helg!  full fart hela tiden!

vi åkte hemåt igår, snökaos är det minsta man kan säga. på motorvägen från gävle åkte vi förbi 3 olyckor. ni kan ju tänka er hur jag var.... victor är en klippa! han har kört fan 50 -60 mil i helgen. Han är såå bra! och jag litar på honom fullt ut, dock är det alla andra dårar ute på vägarna som gör att jag sitter som på nålar haha...


Jag har varit och hämtat mitt paket från H&M idag. allt satt perfekt, dock väntar jag fortfarande på den finaste grejjen, som kommer i mars. men värt att vänta på, lätt!

Dessa hade robin&bettina köpt åt mig, och victor fick ett par likadana från thailand!  hur grymma kommer inte vi vara på orrö i sommar då?;)




detta är en liten del av det jag beställde:







sedan så har jag fått denna idag också:


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad fin den blev. Du får ta med kalendern på torsdag så jag får kika :)

2009-01-27 @ 19:32:45
URL: http://heenamedl.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0