Snart T3:a!

nu är det läggdags, lång pluggdag imorn. tenta på fredag. känns inte kul, på tok för mycket som man inte är intresserad av, skinner och freud, och resten av alla gubbar och teorier och hejohå... den här terminen har faktiskt bara varit pest och pina, förutom praktiken då. det var kul. Men på måndag börjar termin 3, då blir det allvar igen. Vi ska ha vissa föreläsningar på sjukhuset, på måndag ska vi ha t.ex Akuta barnsjukdomar, senare den veckan akut ortopedi... Det ska bli så himla intressant nu, vi ska även ha en 4-timmars föreläsning om gynekologi...undrar vad man lär sig då?!

Jag har redan pluggat ett helt år, det har gått väldigt fort. om 2 år är jag klar....oj oj...


Men först, klara av det sista på termin 2 nu då.... och på torsdag kommer alla nya nollor, åååh vad jag ångrar att jag är fadder alltså. känner mig inte ett dugg taggad....


nej sova var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0