Premiär

det är inte ofta jag går ur tentasalen och tänker Fy fan vad bra jag är! det gjorde jag idag. whohoo! men sedan när alla pratar efteråt börjar man ju tveka igen, och ja...vi får se :)
känslan är bra iallafall!

och nu har jag sovit i flera timmar, sov kasst inatt, vaknade första gången kl 02, sedan fortsatte det med 04, 05, 06 haha. nervös kanske.

Men ikväll är det dags för pizzabak i studentkorridorerna för nollerna. kan inte tänka mig att vi faddrar får nåt så jag ska göra nåt att äta nu.

Blir ingen alkohol för mig ikväll, ytterst lite. Jag är smart nog att förstå hur en morgondag skulle se ut om jag fortfarande mår så här + en bakfylla. näe tack, jag klarar mig utan. det är inte värt det faktiskt haha.


Ha en bra kväll alla!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0