oh...

när jag kom hem från skolan runt 17 idag trodde jag att min sista stund var kommen...åh.
förstår inte att man kan vakna upp frisk som en nötkärna (undantag, ytterst lite halsont) och 5 timmar senare känna sig som världens mest ynkligaste, då hela kroppen värker, från huvud ner till tårna, och jag kan känna hur halsen millimeter för millimeter blir tjockare...

jag har ätit lite glass och vilat en stund. känner mig lite bättre nu men inte bra. dålig tajming med tentan imornbitti och nollning...
jag är rädd för att bli sämre. risken är dock liten för jag har ju bara varit ordentligt sjuk en gång på 22 år...så jag är nog frisk imorn. hoppas.


jag ska läsa igenom alla mina anteckingar igen. så blir livet lite enklare imorn om tentan känns bra. gäller att ha tur med frågorna :)

wish me luck!

PUSS

Kommentarer
Postat av: flisen

Lycka till!! Det där fixar du, det vet jag.

Puss!

2009-01-15 @ 22:42:04
Postat av: Hanna

Usch då, låter ju inget vidare.. :/ Krya på dig! Kramar om

2009-01-15 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0