Nu bär det av!

hoho...det här är en bra dag! och jag är lycklig!

gårdagen blev alldeles underbar! men det blev ingen riktigt utgång, är man pank så är det svårt att vara med på hela pubrundan och sedan gå ut! Men ändå det var kanon!

Nu ska jag packa min väska och snart ge mig iväg till sjukhuset igen. sedan går tåget hem till flen 15.10!
så ikväll blir det pizza och ishockey med hjärtat! oh vad jag har saknat honom!♥

Imorn bär det av norrut i landet, vi ska åka till gävle och hälsa på robin och bettina, victors kusin och flickvän! Det ska bli jättekul, jag har aldrig varit i gävle! har inte haft nån anledning att åka dit förrän nu, brynäs är inget som lockar ;)

Och sen när robin och bettina slutat jobba imorn ska vi åka mot....JAA Leksand! tjohooo vad kul det ska bli! Leksand-mora imorn! Robin är ju också leksing :)  Jag köpte biljetter redan för ca 4 månader sen, redan då var det nästan fullt! vilket drag det kommer bli!

Sedan åker vi till gävle igen på kvällen, och resten av helgen får vi se vad som bjuds! Det ska bli najs! :D

Nej nu har jag bråttom! Jag ska kladda med mitt märke i ansiktet nu hihi ;) Jag är inte så snygg....

Ha en bra helg allihopa!
PUSS
håll tummarna imorn också :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att ni får en trevlig helg och jag lovar att hålla tummarna.. Ser ut som vi kommer kunna kika på hockey tillsammans snart så jag får väl hålla tummarna för er så länge de inte möts ;)



Kramar

2009-01-22 @ 20:21:08
URL: http://heenamedl.bloggspot.com
Postat av: Hanna

Ha så kul i helgen nu! Hälsa så mkt! :) Kram

2009-01-23 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0