impetigo?

hrm..nej jag är inte frisk. förstår mig inte på mig själv.  jag har fått nåt skit i ansiktet också. jag tror att det är svinkoppor, men annemie trodde inte det. hon skulle kolla på det imorn.
det är som vanligt, blir jag sjuk, så kan jag ju lika gärna få 2-3 olika sjukdomar på en gång...varför inte...


jag har mest legat i helgen...själv då alltså.... höhö. verkligen kul.

och det mest tråkiga som finns att göra är att laga mat till sig själv, sen sitta och äta själv,... varenda dag, hur tragiskt är inte det egentligen... inte så konstigt att det blir mycket pasta...

nej, jag ska fortsätta med det jag gjort hela dagen....ingenting alltså.

Kommentarer
Postat av: adlen

era jävlar, ni kommer glida igenom denna termin som är våran mördartermin, fan ta er gamla-ssk-utbildningsplaaaan!!! =(

2009-01-18 @ 22:25:41
URL: http://adlen.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter inge spännande.. Hoppas du blir piggare snart.. Du kan ju komma förbi här så kan jag göra ett uttalande om eventuella svinkoppor.. Har nog till och med salva kvar om det inte är så allvarligt ;)



Krya på dig vännen!

2009-01-19 @ 18:27:03
URL: http://heenamedl.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0