hemma igen.

back in örebrew...känns sköönt! det känns också hemma. och det är väl tur det!

men fy fan för att resa på tåg med 10 väskor, ja så många ;), jag har redan ångest för nästa gång...

medans jag väntade på hockeyn inatt kollade jag på Björn Gustafssons DVD, mycket bra, men dock har man ju nästan sett allt redan på youtube ett antal gånger! men skönt att ha det bästa på samma ställe =) Sedan var det hockey ja, och jag som faktiskt fungerar som jag gör, gick och la mig nästan efter första perioden, för jag visste att jag förmodligen bara skulle bli arg över titta på resten. Ja så jag vaknade upp ovetandes, läste på aftonbladet istället. tråkigt men väntat. Nya tag nästa år!


jag tog bort allt jag skrivit på min krönika, det blev inge bra, jag har en ny idé! kanske ikväll haha...som om någon bryr sig.

öret är sig likt, nästan....Helena bor nu faktiskt skitlångt härifrån, på andra sidan stan skulle man kunna säga. får vänja mig vid det, nu får vi mötas på stan när vi ska fika och shoppa, det fungerar nog det med?! :)

Drömkåken på TV ikväll, den är ju härlig!

*
Ändrade planer igen, victor hade tänkt jobba januari ut i norge, men har nu fått ett vikariat istället för säsongsarbete på GB! så jäkla bra för honom, hoppas att det kan leda till nåt sen, om det är vad han vill. Så nu kommer han hem redan till helgen :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha så låååångt bort är det inte.. eller jo.. man blir bortskämd där ute vid universitetet.. Men, det finns ju bussar som tur är :)

2009-01-06 @ 19:19:58
URL: http://heenamedl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0