halva årskrönikan

började göra världens årskrönika, men skulle jag fortsatt så så hade det blivit på toook för mycket. så nu lägger jag bara in de allra bästa bilderna från året 2008. kanske blir lika långt ändå.

Jag började ju plugga till sjuksköterska i örebro i januari. Den ena av två stora förändringar i mitt liv detta år. trivs kanonbra! Mycket bra vänner

Dagen efter en hård nollefest! snyggare än så där blir jag inte, det ska ni veta. självfall?



och den andra av stora förändringar, jag och victor.äntligen. 2 februari, ett datum att lägga på minnet! och jag älskar dig något enormt!♥




Fest hemma i hos mig med killarna i februari. Världens bästa killar!





Jag gick på min första sittning 7 mars!


Dagen efter det 8 mars, firade vi Jonsa och Perdjaks 22-årsdagar. på det här sättet :)


och så åkte vi till Leksand.28 mars till 30 mars. jag och victor, och det var bland det bästa 2008. när leksand satte 2-0 var det glädjetårar! sen hur det gick till slut är ju en annan sak. men det är nya friska tag denna kvalserie!

I strandkanten av vackra siljan.


Matchdags!




Mäktigt om något!



Vi hade grillkvällar på studentgatan i maj. vi höll på att elda upp hela området, men det gick bra tillslut :)


här min skola förresten :) en mycket liten del av den


och så tog 89:erna studenten i Flen 31 maj! ja visst 4 år sen min egen student. ångest?
här hemma hos gurra!




Nej nu la blogg.se ner. De kanske tycker att det räcker med bilder för ett tag. Men det var ju nästan halva 2008 iaf.


Nu ska jag kolla på nya Gossip girl

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken tur, då kan jag ju stryka en person från listan... :)



Ser fram emot den andra delen av din årskrönika :)

2009-01-07 @ 19:56:10
URL: http://heenamedl.blogspot.com
Postat av: Åsa

Haha nej jag har inte gjort det än! Men jag ska snart.. Så SJUKT mycket fint i år! Iiiiih! :) Längtar tills det blir våååår!

2009-01-08 @ 19:43:22
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha nej jag har inte gjort det än! Men jag ska snart.. Det finns så jäkla mycket fint i år, så jag kommer nog också bli rätt pank efter min beställning! :) Längtar till vååååår!

Jag diggar din krönika förresten ;)

2009-01-08 @ 19:45:17
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jaha, först kommer ingen kommentar upp, och sen kommer två... Varsågod! ;)

2009-01-08 @ 19:55:41
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0