Gymnastik "Not always happy endings"

vill visa er detta. och om du är det minsta lilla intresserad av idrott, gymnastik eller jag vet inte, så kolla. Den här videon är sorglig, men det är bra att den finns. Svårt att förstå vad de utsätts för...tror inte att det går att ens förstå hur mycket de pressar sig själva. den här Thomas salto som nämns i filmen är nu förbjuden för tjejer t.ex. tjejer har inte kraften att få runt en sådan volt. Hennes tränare pressade henne att köra den.

jag vet inte hur många gånger jag själv grinade &skek av ren ilska och besvikelse över mig själv dessa 11 år, och då tränade jag bara i A-hallen i flen liksom. hallå, en droppe i havet om man jämför.

gymnastics montage Not always happy endings



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0