buuurrr




SER NI VAD DET STÅR?!

herregud...vad kallt det är! om jag fick välja skulle jag inte sätta min fot ute när det är så där kallt alltså! dock var jag tvungen att åka till etuna idag...

...jag hade inte tänkt berätta vad som hände igår, eftersom jag tycker det är smått pinsamt. men jag gör det ändå eftersom jag fått "ordning" på detta nu.

Pappa fyllde år igår så släkten var här och firade, men efter några timmar skulle jag kolla runt lite på internet, så jag satt på knä på golvet och höll i datorn på väg upp i soffan, nej men jag tappar datorn lite,så den stjälper ner i golvet..inte mer med det tänkte jag, inte så farligt, jag tappade den ju inte helt och hållet...så sätter jag mig i soffan och ser att batteriet är på väg att ta slut...konstigt, var tog sladden vägen?!  haha jaha, den gick av...Rakt av! vad braaa! plutten som man sätter in i datorn, halva satt kvar i datorn och resten låg på golvet. fan jag borde inte ha saker som kostar över 500 kronor. kan inte ta hand om grejjerna. jag har ju redan haft datorn inlämnad 3 gånger...

så jag fick helt enkelt åka in och köpa en ny laddare idag(verkligen, verkligen jättedyrt!), min batteritid ligger på 2 minuter blankt utan laddare så....

jag ska börja med min årskrönika nu tänkte jag, med tillhörande bilder! det blir kul :)

frys inte ihjäl bara...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

nästa gång kan du väl höra av dig när du är i stan?

2009-01-05 @ 11:57:09
URL: http://lionelc.blogg.se/
Postat av: truki

Nej du borde fan inte äga saker som har med elktronik att göra! :D

2009-01-05 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0