27 januari

lång dag idag. vi har haft föreläsning från 8.15 till 13.30. vi fick ingen lunch... vet inte vad det är för planering men. så kan det ju också vara. Sedan har våran seminariegrupp träffats och planerat inför fredagen. jag. annemie och stina är redan klara. skönt. för då blir jag ledig både onsdag och torsdag :)

imorn kväll ska jag hem till sara och kolla in hennes nya lägenhet. det ska blli mysigt. vi har lite catch up to do. inte träffats på flera veckor sen känns det som. det blir lätt så, när man har tentorna samtidigt.

just i detta tillfälle har jag exakt 18 kronor på kontot. är inte det helt underbart?!
som tur är så fylls det på med över 9000 om ca 2½ timme. aaah. då ska det läggas undan pengar. hyra, träningskort, kurslitteratur. och frisörbesök. hrm..ja mat också kanske. men sen, ja då ska jag lägga undan allt som är kvar. och det är inget jag bara säger :)


nej. ha en bra kväll. jag ska nog sova snart, det är bara skit på tv. ska nog läsa i en bok som jag köpte för några veckor sen, midvinterblod heter den. finns en till ute i samma "serie", sommardöd heter den. får köpa den sen :)
puss och godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0