14 januari

igår kom victor hit ♥ vi har ju inte setts på över 2 veckor, så det var dags nu. även om det bara blev för ett dygn, så är det såå bra, man får ny energi :)

så igår åkte vi in till stan på kvällen, och gick och käkade på O'learys som vanligt. gillar det stället, asgod mat plus att man kan titta på ishockey samtidigt. jag beställde in en stor ceasar-sallad, med kyckling och vitlöksbröd. mmm det är så det vattnas i mun på mig. Sedan gick på bio och såg Wallanders nya. Den var helt okej!


Pluggat nästa hela denna dag med, men nu är det paus ett tag, ska åka och hälsa på Helena i nya lägenheten snart. mysigt!

imorn börjas det igen. nollningen! Hoppas att det blir lyckat! Premiär på kåren på fredag iaf. det lär bli knökfullt!

nej matdags nu!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, det lät ju smaskens med Ceasar-sallad! Det har jag aldrig ätit tror jag? Så Wallander var sevärd? Allt bra här förresten! Med dig oxå hoppas jag? Kram

2009-01-15 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0