1 januari 2009!

är det okej att lägga sig?

jag mår inge vidare idag, och det är faktiskt pga sjukdom, om jag har varit bakis, så har det nog gått ut kroppen för länge sen, men jag har ju mått skit i vilket fall som helst.

men det blev en kanonkväll igår! mycket skratt och lek! och sedan som vanligt ner på torget vid 12-slaget. egentligen inget speciellt men, det är ju kul, för alltid träffar man folk man känner :)






Ja så var det nytt år igen. kan hända att det kommer någon slags års-krönika. beror på hur lite jag har att göra de närmsta dagarna :)
Victor har ju redan lämnat mig, han ska upp och jobba imorn kl 8. skittråkigt. så han fick sätta sig på ett tåg mot norge förut. så jag vet inte vad jag ska hitta på, inte så många kvar i flen heller.

nej jag ska sova nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0