usch...

jaha här sitter jag då...inte i örebro utan fortfarande i flen... för det första har jag varit utelåst hela dagen, så har varit hemma hos victor hela dagen, utan att ha kommit åt mina grejjer här hemma... sedan så..

en man i 50-årsåldern råkade bli påkörd av ett tåg på station i flen runt 18-tiden...tragisk olyckhändelse, tydligen.
mitt tåg skulle gå 20.14, jag visste att det var försenat, på Tv-apparaterna på station stod det bara stort och tydligt "Avbrott" och som vanligt så vet ingen någonting...
men mitt tåg skulle trots allt komma in 20.30, sedan 20.45, 20.55. här 20.50 åkte victor från station...han höll på att frysa ihjäl, sedan 21.10... tåget kom ja, men då hade jag kommit fram till att tåg från hallsberg till örebro skulle inte gå förrän 22.35, och sedan halvtimmes väntan på buss i örebro. nej tack. jag hade redan tappat känseln i tårna... så mamma fick komma och hämta mig..


banverket var där, och fixade med bomarna. räddningstjänst-bilen kom förbi... men det var det enda som visade tecken på att något hänt... jäkligt tråkigt att det ska behöva hända, väldigt obehaglig stämmning där nere...usch.


nej, nu går jag hem till victor. sov gott
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0