ett lag i mitt hjärta

jaha då var detta slut. säsongen 08/09.

och nu börjar helvetet åter igen.
har precis sett leksand vinna över malmö på straffar, så nu är deras säsong helt slut.
men spännande har det varit, och en puls högt över det normala har jag haft.
trots att leksand varit klara sen i julas typ.


jag bara vet, vilket skit som väntar.
13 mars, exakt två veckor idag.
fy fan. sen väntar en månad full av förväntan och förtvivlan. mycket tårar.
så har det varit de senaste 2 åren iaf.
förra året var jag helt förstörd, första matchen, jag och victor köpte den på internet, och det gick åt helvete på en gång, tror det stod 2-0 för malmö efter bara några minuter, jag grinade i 1½ period. så jävligt var det.
ungefär då visste man redan att det var kört.


tänk om det kunde vara annorlunda denna gång.
ska försöka hålla de tankarna borta, hoppas man på det värsta så blir man ju inte överraskad iaf.

det blir nog ingen resa till leksand, har inte pengar till det.
men ska försöka komma iväg till södertälje när leksand kommer på besök iaf. bara hoppas att det är på en bra dag, känns som att det kvittar. jag ska åka ändå.

ändå har man ju ett visst hopp. alltid!

it ain't over until the fat lady sings


dock var det här bland det bästa jag varit med om.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0