upp och ner

idag har jag egentligen inte gjort mycket vettigt, varit lite småseg och hängig.

ledig imorn med.
men sittning på kvällen. ska bli kul faktiskt, att få piffa till sig lite igen.känns som att det var ett bra tag sen sist. jag ska stå i garderoben, tills alla kommit in. spännande! då ska det gå så snabbt som jag alltid önskar när jag själv står i garderobskö ;)

*

vissa dagar är jobbigare än andra, blir avundsjuk på människor som spenderar vardagen med sitt hjärta, jämt och ständigt.
vet att jag är inte kul att ha och göra med vissa gånger. men det är väl mitt sätt att visa att det är jobbigt och att saknaden är stor. hela tiden, mer eller mindre.
vilken tur att han står ut med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0