15 februari

helgen blev inte som det var tänkt, med lite övertalande så åkte jag till flen iallafall.
jag förtränger de enorma summor som jag lagt på tåg i mitt liv. det är ju värt det...förhoppningsvis :)

så fredagen spenderade jag med att spela spel med melker och julia och fika hela dagen.  passade mig perfekt då jag inte var i toppform alltså, usch...

sedan kom victor hem från jobbet med denna överaskning:



så himla fin han är ♥ älskar dig nåt enormt!

dessa har jag förövrigt släpat med mig på tåget idag, haha.... men det gick bättre än väntat. de lever fortfarande :)


igår var vi på kalas hos victors systersöner som fyller 16 och 14 de kommande dagarna, Jesper blev skapligt överraskad och lycklig när han fick en metallica-biljett av sina föräldrar och ska få följa med oss den 8 mars till globen! haha...vilken present!
på kvällen var jag och victor hemma hos mamma och pappa, kollade först på leksands match, sedan halva färjestads match,innan det blev melodifestival och vi bjöds på köttfärspaj, lite vin och whiskey och till efterrätt semla.
kan ju säga att vi rullade ner för backen hem till victor sen. praktiskt :)


idag har det inte blivit mycket vettigt gjort...
och nu är jag i örebro igen.
inte så fullspäckad vecka framför mig faktiskt...sittning på fredag ska bli roligt dock!

nu ska jag kolla på beck.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0