Ett år gammalt!

Jaa victor och jag firar ett år idag! ♥
det är ju helt sjukt vad tiden går fort ändå!

vi har hunnit med mycket under bara ett år, och mer lär det bli! Får vi hoppas!:)
och med tanke på allt som varit, har det gått förvånansvärt smärtfritt om man får säga så...
nog för att det är tungt att bara träffas några få gånger i månaden, men saknaden gör ju det hela ännu roligare när vi väl ses!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom, han är min bästa vän, och jag älskar honom över allt annat!
Jag vill aldrig någonsin vara utan honom!








Det finaste jag har!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sötnosar ;)

2009-02-02 @ 20:43:04
URL: http://sofiewahl.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis mitt hjärta!

Ni är så himla fina tillsammans!

Är jätteglad för din skull!

2009-02-02 @ 20:59:15
URL: http://saraemet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj! Redan 1 år? Tiden går så fort.. GRATTIS! :) Jättefina bilder på er, särkilt den nedersta! Me like

Kram!

2009-02-02 @ 22:34:54
Postat av: Emelie

Vilka mysiga bilder! Han är en riktig lyckost som har dig! =)



Kram och grattis!

2009-02-03 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0