9 februari

så var den här helgen över också.
den har varit lugn&skön.

i lördags firade vi patrik, med 3 familjepizzor, som han hade bestämt. sedan var vi och kollade på innebandy på hammarvallen igen, sedan efter det åkte vi hem till victors bror,hanna och moa en sväng. det går knappt att förstå att hon kan vara så söt. jag kan inte sluta titta på henne haha. helt sjukt.. inte ens victor kan hålla sig när hon ler och börjar jollra, och då är man Söt :)

på kvällen kollade vi på melodifestivalen och sen film eagle eye hette den. ganska bra, melodifestivalen dock, vilket skit! jag orkar inte med petra mede alltså. hon skrek 1½ timme utan avbrott ungefär.
näe...kristian luuk, kom tillbaka!

igår blev det också innebandy, victor coachade, och jag satt på läktarn :) det blev vinst som tur var...

har varit ute och gått en sväng, himla skönt ute, och solen värmde. vår skulle inte sitta helt fel nu...
ikväll åker jag hem till örebro igen
 
puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja helgerna går alldeles för fort.. :/ Kul att ni kom över i helgen! Kram

2009-02-09 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0